piątek, 30 grudnia 2016

Odkrywanie morskiej pielęgnacji z kosmetykami Le Petit Marseillais

Wyobraźcie sobie, że w grudniu odebrałam bardzo miłego maila z Le Petit Marseillais, w którym firma informowała mnie, że rusza nowa, wspaniała kampania, a ja jako Ambasadorka  marki będę mogła wziąć w niej udział i wypróbować kosmetyki z linii wzbogaconej składnikami pochodzącymi z Morza Śródziemnego.

Po przeczytaniu wiadomości niecierpliwie czekałam na kuriera, nie mogąc doczekać się niespodzianki. Nie musiałam długo czekać! Okazało się, że już następnego popołudnia otrzymałam piękny, ambasadorski box. Był to dzień 23 grudnia! LPM sprawiło mi wspaniały prezent na święta.




Zawartość paczki to wyjątkowy zestaw:
  • Przewodnik po nowej, morskiej linii kosmetyków LPM,
  • List Ambasadorski
  • Pielęgnujący Krem do mycia Nawilżanie z algami morskimi i biała glinką
  • Balsam do ciała Odżywianie z algami morskimi i oligoelementami. 








Oczywiście, oba kosmetyki zaraz wypróbowałam i powiem tak: nieziemski zapach przypominający o wakacjach!!! 
 A szerszą relację na ich temat przedstawię już niebawem :)
Pozdrawiam końcoworocznie,
Asia

24 komentarze:

  1. Piękny prezent na gwiazdkę:) Dla mnie zapachy w kosmetykach też mają duże znaczenie. Pozdrawiam sylwestrowo i życzę samych pięknych dni w 2017 roku!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezenty! Szczęśliwego Nowego Roku!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Roku bez trosk i zmartwień,
    życia w miłości, przyjaźni i szczęściu.
    Oby najskrytsze marzenia znalazły urzeczywistnienie,
    a każdy dzień przynosił tylko radość i uśmiech

    Szczęśliwego NOWEGO ROKU kochana :*

    Buziaki :*:*

    Baw się dobrze :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego co najpiękniejsze w Nowym 2017 Roku Kochana! ♥ ♥ Buziaki, ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nawet nie zauważyłam tego maila :) Paczka była dla mnie milym zaskoczeniem. Świetne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miałaś świetna niespodziankę :)
      Witaj na moim blogu!

      Usuń
  6. fajne kosmetyki! Szczęśliwego Nowego Roku! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. To są całkiem dobre kosmetyki i warto je używać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. oo tej serii jeszcze nie używałam :D obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za odwiedziny :)
      Może skusisz się na cos nowego?

      Usuń
  9. Superowa taka kampania :)
    marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak.
      A moze chciałabyś zasilić szeregi Ambasadorek marki LPM?

      Usuń
  10. koniecznie muszę je przetestować - już tyle pozytywnych opinii przeczytałam na temat tych produktów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać, jakie będziesz miała spostrzeżenia :)
      Pozdrawiam
      Asia

      Usuń
  11. Lubię kosmetyki LPM, choć moja opinia opiera się głównie o żele pod prysznic, bo tych miałam najwięcej :)
    Te kosmetyki wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wygladają swietnie i bardzo przyjemnie pachną :)
      Dziękuję za odwiedziny :)
      Pozdrawiam,
      Asia

      Usuń
  12. Dziękuje :)
    Podobnie, jak Ty, uważam, ze kosmetyki LPM są świetne!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz ślad po swojej wizycie w postaci komentarza.