poniedziałek, 20 czerwca 2016

Szwalnia Cafe - miejsce dla każdego wielbiciela kawy i nie tylko

Smakoszem kawy jestem od dawna. Z dzieciństwa pamiętam zapach kawy parzonej po turecku, którą mama podawała wyjątkowym gościom. Ten zapach do dziś kojarzy mi się z czymś niezwykłym, z jakąś niecodzienną atmosferą, wolnym czasem i rozmowami, których dziś coraz mniej ... Toteż kiedy otrzymałam w podarunku taki oto zestaw

składający się z wybornej kawy o zapachu wiśnie w rumie
orzechów w czekoladzie oprószonych kawą
i rewelacyjnie pachnącej herbatki owocowej
moje podniebienie i kubki smakowe znalazły się w siódmym niebie.... Po degustacji kawki i cukierasków, która była dla mnie prawdziwą przyjemnością, postanowiłam odszukać i odwiedzić to miejsce, o którym informuje stylowa etykieta.
"Wujek Google" wysłał mnie na facebooka ----> TUTAJ A stamtąd już własnym transportem dojechaliśmy do Brzezin. Maleńki sklepik urzekł mnie swoim bogactwem kaw, herbat, ciast (nie mam zdjęć - niestety), cukierków i starymi, ale po renowacji, maszynami do szycia (których nota bene jestem wielbicielką) :)
Sama zakupiłam kilka kaw dla siebie oraz upominek dla osoby, której chciałam podziękować, a mój synuś od razu znalazł miejsce dla siebie.
Miejsce rewelacyjne, polecam każdemu wielbicielowi kawy i wrażeń estetycznych. Warto jechać, aby nacieszyć oko widokami i skosztować rewelacyjnej kawy bądź herbaty.

2 komentarze:

  1. Bardzo mocno dziękuję za tak miłe słowo jest mi bardzo,ale to bardzo przyjemnie,że jest Pani z wizyty u nas zadowolona. A tak na marginesie też uważam,że orzech w kawie jak ròwnież migdały w białej czekoladzie z cynamonem to rozkosz dla podniebienia.Serdecznie zapraszamy!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pewnością jeszcze nieraz odwiedzę SZWALNIĘ CAFE!!!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz ślad po swojej wizycie w postaci komentarza.