niedziela, 19 lutego 2017

Optima Cardio Potas Plus

Dzięki platformie STREETCOM odkryłam uroki życia testera wielu produktów!
Ostatnio na przykład miałam okazję spróbować produktu do smarowania pieczywa -  Optima Cardio potas + a tym samym zmotywowana do dbania o swoje serce.


Paczka od Streetcom była solidnie zapakowana, a margaryna zabezpieczona za pomocą wkładu z lodem, po zdjęciu wieczka ujrzałam taki widok:




Optima Cardio potas + to margaryna, która posiada sterole roślinne powodujące obniżenie cholesterolu, a dodatkowy potas obniża ciśnienie krwi.
Efekt obniżenia poziomu cholesterolu o 7-10% uzyskuje się w ciągu 2-3 tygodni przy konsumpcji od 1,5 do 2,4 g steroli roślinnych dziennie, czyli 2-4 kromek pieczywa posmarowanego margaryną Optima Cardio.
30 g to dzienna zalecana porcja Optimy Cardio zawierająca dawkę steroli roślinnych 1,6 g. 



Jedno z opakowań margaryny dałam mamie, a drugą mamie męża, bo chcę dla mojej rodzinki jak najwięcej zdrówka, a co jak nie serce pompuje krew do wszystkich narządów?Należy zatem o nie dbać. Chciałam, aby obie mamy dowiedziały się o nowym produkcie i miały możliwość wypróbowania go.

Jako ciekawostkę chciałabym przesłać Wam link do wspaniałej aplikacji, dzięki której dowiecie się, ile uderzeń serca minęło od ważnej dla Was daty. Oto on:
 http://www.optymalnewybory.pl/walentynki/?utm_source=streetcom&utm_campaign=walentynki&utm_medium=mailing


Kochani, zadbajmy o nasze serca, na pewno każdy nas ma dla kogo żyć.





Pozdrawiam Was serdecznie, 
Asia
oraz 

4 komentarze:

  1. Po zjedzeniu pierwszej kanapki byłam pozytywnie zaskoczona smakiem Cardio Optima. Margaryna ma śmietankowym delikatny smak. Chleb z nią był po prostu pyszny – zjadłam trzy kanapki pod rząd. Użyłam jej również do smażenia. W przeciwieństwie do innych margaryn nie pryskała na patelni, a jednolicie rozprowadziła się po patelni. Usmażone na niej kotlety były lekko wilgotne, a nie przesuszone. W przypadku pierogów – ciasto po dodaniu margaryny Optima stało się łatwiejsze do rozwałkowania. #OptimaCardioPotasPlus #OptymalneWybory

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi niestetey nie udaalo sie zalapac do tej kampanii ale czekam na wyniki Finuu :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz ślad po swojej wizycie w postaci komentarza.